Fina hästar & fint väder.

Vilken helt underbar dag jag haft alltså! Började dagen med att åka mot srk med Kopia för att vara med på deras pay & jump. Var två veckor sen vi hoppade och ännu längre sen vi hoppade en bana som var lite högre. Jag hade därför inte alls höga krav på varken mig själv eller ponnyn. Kopia var dock otroligt taggad och kunde knappt stå still haha. Mycket hästar och ungefär som en tävling, det enda som saknades var ju speaker och musik. Kopia laddade till tusen iallafall och hon var otroligt pigg i första klassen som var 90cm. Det blev lite obalanserat då och då också men är ändå nöjd. I 100cm var hon fortfarande väldigt pigg men mycket lugnare och det blev en mycket finare runda, är mycket nöjd och riktigt taggad på att tävla!! Kan det bara bli 27 februari nuuu eller??
 
Inte nog med att Kopia var superduktig idag, även Indra imponerade. Det var längesen hon var såhär avspänd och fin faktiskt. Jag red utan stigbyglar största delen av ridpasset så att jag verkligen skulle sitta på rumpan. Jag red inte så länge utan nöjde mig med den fina känslan hon bjöd på. Kanske behöver vi inte skämmas ihjäl om vi ska tävla dressyr framöver! 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp